Saturday, February 19, 2011

Tanglung....

Sejak 2 hari lepas hset ku rosak, send msg tidak sampai..dua tiga kali aku send kan msg yg sama pada salesmanku tapi dia tak terima, so terpaksalah aku tukarkan simkad ku pada hset lain.pesanku pada bos jika ingin menghubungiku guna saja talian office yang ada di atas mejaku...aman...aman...tanpa hset,,hidupku aman.
 tiba2...aku terima msg dari Tqah..katanya esok,ahad sekolah dia buat sukan..temanya Gong Xi Fa Chai....
hmmm...cikgu ni memang memandai2...ada2 jer yang buat aku susah...ada ker sekolah melayu panggil budak hias khemah dengan tema raya cina....mana budak2 nak ambik barang2 tu..TQah untung sbb sume we all leh sediakan untuk dia.


"ma,umah kita ada tanglung kan???"
?%$###...aku rasa..anak aku ni dh blurrr,,,kat umah jiran cina sebelah umah adalah.....
"ada...sebenarnya kedai ada tanglung,dan aku baru nampak pagi tu Boy buka letak dlm kotak sbb berkabung dengan kematian mak bos"....


So...janji punya janji, aku ,boy dan aying hantar satu kotak besar tanglung kat sekolah dia pkl 9 mlm tadi....
sebenarnya dari ptg tadi lagi aku dh panas hati kat Tqah...sms aku panggil call balik,tp bila aku call..xder line lak...dah tu aku send msg marah2...bila aku smpai kat sekolah dia tadi,nmpak matanya dah berair...tQah memang manja...kadang2 geram juga aku,ada2 jer aku kena gi sekolah dia, cikgu call demam lah, jatuh tanggalah...nak tanglunglah....kut2 dia dh terikut sifat2 aku yg suka menyibuk..ntah2 apa2...


Hmmm..tak bolehkah aku rasa aman dalam minggu ni...dan lagi..hset aku dh kena setting format baru, sume barang yg simpan dlm phone dah hilang...yang aku geram format ni masih baru ngan aku..rasa mcm nak baling jer...




No comments:

Post a Comment