Wednesday, June 22, 2011

remeh

tiba tiba kau hadir meremehkan hariku
katamu kau rindu
kau buat miss call
kau mesejku tanya aku dah makan ke belum............


padahal.....selama ini tiada siapa n apa-apa yg meremehkan aku
tiada siapa yg rindu
tiada siapa buat miss call
tiada siapa yg tanya aku dh makan ke belum


hidup lagi aku sampai ke hari ini....................!!!


mungkin kau geram..benci....
tapi kalau hset aku mampu bercakap sendiri aku dh minta dia jawab..
kalau perut aku dah kenyang sendiri tak perlu aku makan lagi....




hidup lagi aku sampai ke hari ini..................!!!


biarlah kau geram...benci..
tunggu hingga esok pagi...
tengok matahari..hidup perlu diisi
pengertian bersilih ganti
aku tak mampu menerima..apalagi memberi...
biarlah  hariku tenang
biarlah rezekiku.datang
aku mahu lelapkan mata....tenanglah malamku....


biarpun.... daun yg jatuh tak pernah membenci angin
tapi biarlah angin itu pergi
jangan meremehkan hari ku lagi....

No comments:

Post a Comment