Sunday, May 22, 2011

balik kampung...kenduri kawen eno...

wow bestnya nak balik kampung...keje kena update dulu..my boss T.pun  sibuk menghabiskan sales nya supaya boleh ganti aku stay kat kedai..mulanya my boss A nk ikut aku balik...suruh aku booking hotel tapi..aku rasa tak boleh coz tak cukup kakitangan kat store..so aku agak dia kena turun padang...


banyak lagi keje yg x siap...tapi very2 heppy...best....baju untuk kenduri rumah pihak perempuan dah ada,untuk rumah lelaki belum lagi....baju baru banyak yg x pakai lagi..cuma temanya yg tak kena..yg kena ngan tema aku.dah pakai...ummp..mcm artis lak..takleh pakai 2 kali...


emmm..pada pasangan yg nak naik pelamin tu mungkin debaran kian deras terasa..aku berdoa agar semua nya berjalan dengan lancar dan direstui Allah....

No comments:

Post a Comment